قیمت جراحی بینی در تهران سال ۱۴۰۳

تعیین هزینه ای که قرار است برای انجام یک کار پرداخت شود ، اولین و مهم ترین چیزی است که در ذهن تمامی افراد به وجود می آید. از همین رو افرادی که تمایل دارند تحت جراحی کردن بینی قرار بگیرند اولین سوالی که از پزشک خود یا دوستان و آشنایان خود می پرسند این است که هزینه عمل بینی چقدر است. همانطور که می دانید رنج قیمت جراحی بینی در سال ۱۴۰۲ یا سال های قبل و بعد از آن برای جراحان مختلف و متفاوت است چرا که هزینه نهایی به طور کلی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود و هزینه ای که پزشکان در ابتدا در فضای مجازی یا تبلیغات اعلام می کنند تنها هزینه ثابت این فرایند می باشد که پس از بررسی بینی و فرم آن هزینه نهایی اعلام می شود. در طول  این مقاله از سایت دکتر شهریار یحیوی یکی از بهترین جراحان بینی تهران قصد داریم به توضیح عوامل موثر بر قیمت عمل بینی و همچنین نتایج حاصل شده از رینوپلاستی ارزان قیمت بپردازیم.

 

قیمت جراحی بینی

 

جدول هزینه جراحی بینی در سال ۱۴۰۲

هزینه جراحی بینی در ایران به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل تخصص و تجربه جراح، محل کلینیک، نوع جراحی (گوشتی، استخوانی، ترمیمی) و تجهیزات مورد استفاده می‌شود. در زیر یک جدول تقریبی از هزینه‌های جراحی بینی در سال ۱۴۰۲ را برای شما آورده‌ام:

نوع جراحی بینی حداقل هزینه (تومان) حداکثر هزینه (تومان)
گوشتی ۶۵ میلیون ۱۱۵میلیون
استخوانی ۵۰ میلیون ۱۰۰ میلیون
ترمیمی ۸۰ میلیون ۱۲۵ میلیون

این هزینه‌ها می‌توانند بر اساس شرایط مختلف و نوع خدمات ارائه شده تغییر کنند. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و مشاوره با جراحان متخصص، بهتر است به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید و از آنها قیمت دقیق را جویا شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه عمل بینی با دکتر شهریار یحیوی لطفا فرم تماس زیر را پر کنید.

قیمت جراحی بینی بر چه اساس تعیین می شود ؟

برای داشتن جراحی دماغ موفق و مورد رضایت به تجربه و تخصص پزشک  توجه بیشتری داشته باشد.  بهترین جراح بینی تهران هزینه عمل دماغ را بر اساس نوع و ساختار بینی و اقداماتی که باید انجام دهد جراحی دماغ با قیمت مناسب را بر اساس فاکتورهای گفته شده اعلام خواهد کرد. به طور کلی هزینه عمل بینی کاملا فردی و مختص به همان شخص می باشد نوع و ساختار بینی افراد با هم متفاوت است، همچنین میزان ایراد بینی و انتظار فرد از جراحی زیبایی دماغ ز فردی به فرد دیگر متفاوت می باشد.

نتیجه جراحی زیبایی بینی به تجربه جراح و کیفیت کار ایشان بستگی خواهد داشت که این ها فاکتورهایی برای افزایش یا کاهش هزینه عمل بینی می باشند. ویژگی بینی و چهره افراد با هم متفاوت است و این موضوع در جلسه مشاوره حضوری با دکتر بینی مورد بررسی قرار می گیرد. جراح بینی با در نظر گرفتن موارد فوق و اینکه انتظار فرد از جراحی کردن دماغ چیست قیمت جراحی بینی را حدودی تخمین می زند و به فرد اعلام خواهد نمود.

هزینه های جانبی رینوپلاستی

  • دستمزد متخصص بیهوشی
  • دستمزد پزشک
  • هزینه بیمارستان و تکنسین ها
  • داروهای استفاده شده
  • موارد تاثیر گذار بر مقدار تعرفه جراحی زیبایی بینی
  • محل زندگی
  • میزان پیچیدگی عمل
  • تخصص جراح

 

 

به عنوان مثال می توان گفت که چنانچه فرم بینی اگر فرم بینی احتیاج به تغییر زیادی نداشته باشد زمان بسیار کمتری در مقایسه با فردی که فرم بینی اش کامل تغییر می کند، صرف خواهد شد، در نتیجه قیمت جراحی بینی در تهران کمتر خواهد شد. افراد برای رسیدن به نتایج مطلوب و مورد رضایت باید به جراح بینی خوب و باتجربه مراجعه نمایند تا نتیجه دلخواه و بدون عارضه ای را برای خود ایجاد نمایند. تجربه و مهارت پزشک در هزینه عمل بینی تاثیر گذار می باشد، جراح زیبایی بینی با تجربه نسبت به جراح کم تجربه، هزینه بیشتری را مطالبه خواهد نمود.

عوامل موثر بر قیمت جراحی بینی در تهران

مهمترین فاکتورهایی که تاثیر مستقیمی بر هزینه عمل بینی دارند ، عبارتند از :

  • میزان مهارت و تجربه پزشک

یکی از عوامل موثر در دستمزد جراح ، میزان مهارت ، تجربه و سوابق کاری او می باشد. معمولا جراحی که سال های متوالی را به جراحی دماغ پرداخته ، با چالش هایی که ممکن است ، در هنگام عمل یا بعد از آن رخ دهد آشنایی کامل دارد و سوابق و تجربیات چندین ساله او ، قطعا بی تاثیر در دستمزد عمل زیبایی بینی نیست.  جراحانی که تجربه و تخصص بیشتری در این زمینه دارند ، معمولاً هزینه بیشتری را دریافت می ‌کنند. تجربه و مهارت جراح می‌ تواند تاثیر زیادی بر نتیجه نهایی عمل داشته باشد ، بنابراین انتخاب جراح با دقت بسیار مهم است.

  • ویژگی بینی و نوع آن

اولین و موثرترین عامل در تعیین قیمت عمل بینی در تهران ، بینی فرد مراجعه کننده می باشد. معمولا عمل دماغ های گوشتی که پوست ضخیم و غضروف ضعیفی دارند ، از پیچیدگی بیشتری برخوردار بوده و همین امر سبب می شود ف هزینه این جراحی بیشتر از عمل دماغ استخوانی  باشد. یکی دیگر از جراحی های بینی دشوار عمل ترمیمی بینی می باشد ، که همین عامل سبب می شود هزینه جراحی ثانویه بینی ، از عمل بینی اولیه بیشتر باشد.

 

قیمت جراحی بینی

 

  • منطقه جغرافیایی

اینکه در کدام استان یا شهرستان ایران ، بینی خود را عمل کنید ، نقش مهمی در تعیین هزینه عمل بینی در تهران دارد. هزینه جراحی دماغ در تهران یا دیگر استان های بزرگ ، به هیچ وجه قابل مقایسه با قیمت این عمل در شهرستان های کوچک نیست. شهرهای بزرگی چون تهران ، به سبب برخورداری از امکانات بیشتر ، معمولا اولویت انتخاب ناحیه سکونت برای جراحان بینی خوب می باشند.

  • امکانات بیمارستان یا کلینیک

مکان انجام عمل نیز بر هزینه تاثیر دارد. کلینیک ‌ها و بیمارستان‌ های مجهزتر با تجهیزات پیشرفته‌ تر و پرسنل مجرب ‌تر هزینه بیشتری را درخواست می ‌کنند. همچنین ، هزینه‌ های مربوط به اتاق عمل و تجهیزات پزشکی نیز می ‌تواند بر هزینه نهایی تاثیرگذار باشد.

  • نیاز به عمل‌های اصلاحی

برخی بیماران ممکن است پس از عمل اولیه نیاز به عمل‌ های اصلاحی داشته باشند که این می ‌تواند هزینه ‌های بیشتری را به همراه داشته باشد.

  •  نوع بی‌ هوشی

نوع بی ‌هوشی مورد استفاده نیز می ‌تواند بر هزینه عمل تاثیر بگذارد. بی‌ هوشی عمومی معمولاً هزینه بیشتری نسبت به بی ‌حسی موضعی دارد.

هزینه های قبل و بعد از رینوپلاستی

علاوه بر عوامل موثر بر تعیین قیمت جراحی بینی در تهران ، ممکن است نیاز باشد که قبل یا بعد از عمل زیبایی دماغ ، هزینه هایی را پرداخت کنید. این هزینه ها عبارتند از :

هزینه آزمایش های قبل از عمل بینی در سال ۱۴۰۲

همانطور که می دانید پیش از انجام رینوپلاستی متقاضی باید آزمایش هایی را انجام دهد که مربوط به میزان غلظت و انعقاد خون ، قند خون ، کم خونی ، کمبود آهن و غیره است. نتیجه این آزمایشات را برای جلوگیری از ایجاد مشکل و بررسی های بیشتر باید پیش از عمل به پزشک تحویل داده شود. توجه داشته باشید که هیچ جراحی به خصوص جراح زیبایی بینی بدون نتایج این آزمایشات ، جراحی را انجام نمی دهند. این مورد جزو هزینه های جانبی است که مربوط به پزشک نبوده اما برای انجام عمل زیبایی بینی بیمار باید آن را انجام دهد. این هزینه چیزی ما بین ۵۰۰ الی یک میلیون تومان بوده است.

هزینه عکاسی قبل و بعد از عمل

برای گرفتن عکس آتلیه برخی از پزشکان در مطب خود این پروسه را انجام می دهند و نیازی به مراجعه به فرد دیگری و پرداخت هزینه دیگری ندارید. عکس آتلیه ای هیچ گونه روتوشی بر روی آن انجام نمی شود تا پزشک بتواند با استفاده از وضوح کامل عکس ، مشکلات بینی فرد را به صورت مستقیم مشاهده کند. موارد زیر نیز موارد دیگری هستند که می توانند باعث اعمال هزینه های اضافه شوند.

  1. هزینه مشاوره رینوپلاستی ، در صورتی که رایگان نباشد.
  2. در صورت وجود مشکلات تنفسی در بینی ، هزینه آزمایشاتی چون سی تی اسکن

هزینه های بعد از حراحی بینی شامل چه مواردی می شود؟

معمولا به غیر از هزینه تهیه نسخه پزشک و چسب مخصوص بینی بعد از جراحی ، بیمار دیگر هزینه ای را متحمل نمی شود. مگر اینکه برای ویزیت های بعد از عمل و تعویض چسب ، در صورت رایگان نبودن ، نیاز به صرف هزینه داشته باشد.

 

 

آیا بیمه های درمانی هزینه و قیمت جراحی بینی را تقبل می کنند ؟

هزینه های جراحی دماغ ، به ندرت توسط شرکت های بیمه درمانی تحت پوشش قرار می گیرد. در صورتی که عمل بینی صرفا با هدف زیبایی انجام شود ، تحت پوشش هیچ بیمه ای قرار نمی گیرد و فرد برای برخورداری از هارمونی چهره و زیباتر شدن ، باید صفر تا صد هزینه جراحی کردن دماغ را خودش تقبل نماید.

البته در صورتی که عمل بینی جنبه درمانی داشته ، و برای رفع مشکلات تنفسی و یا انحراف یا شکستگی بینی انجام شود ، توسط برخی از شرکت های بیمه درمانی بیمار تحت پوشش قرار می گیرد ، که البته لازم است این شرایط به آن شرکت بیمه ثابت شود.

قیمت جراحی بینی گوشتی با دکتر یحیوی در تهران

همانطور که در مقاله عمل زیبایی بیینی گوشتی خواندید این عمل فرایندی است که در مقابل سایر عمل های جراحی به خصوص عمل دماغ استخوانی ، چالش بر انگیز تر بوده و تجربه بیشتری از  جراح معالج را می طلبد. بینی های گوشتی برخلاف نامی که دارند ، دارای چارچوب گوشتی نیستند بلکه ترکیبی از استخوان و غضروف می باشند که با پوستی بسیار ضخیم با غدد چربی بسیار زیاد پوشیده شده اند.

در این نوع بینی ها بافت غضروف ها بسیار ضعیف و سست بوده ، پره های بینی باز و پهن هستند و پوست بینی نیز همانطور که گفته شد ضخیم می باشد که تمامی این ویژگی ها باعث شده است خلق یک نتیجه ایده ال ، جذاب و زیبا در این نوع دماغ ها کمی دشوار تر و سخت از بینی های استخوانی باشد و جراح برای اعمال تغییرات از سطح مهارت ، تجربه و تخصص بالایی برخوردار باشد. با توجه به گفته های فوق می توانیم بگویم که عمل زیبایی بینی گوشتی هزینه بسیار بالاتری نسبت به بینی های استخوانی دارد. چرا که قیمت جراحی بینی گوشتی در تهران بر اساس میزان پیچیدگی عمل ، پیوند غضروف و گرافت گذاری ، تبحر پزشک و غیره تعیین می گردد.

از همین رو طبیعی است که یک جراح حاذق  مانند دکتر یحیوی برای اعمال تغییرات مورد نظر بر روی بینی های گوشتی دستمزد بسیار زیادی را طلب کند. با وجود این عوامل باز هم نمی توان هزینه ثابت و معینی را برای انجام این پروسه زیبایی یا سایر عمل های جراحی تعیین کرد. بهتر است پیش از انجام هر کاری ابتدا یک جراح حاذق برای عمل زیبایی خود انتخاب کنید و با او در رابطه با هزینه نهایی عمل دماغ گوشتی صحبت کنید. به طور کلی توصیه می شود برای انتخاب یک پزشک هزینه را در اولویت خود قرار ندهید.

نظرات

5 1 رای
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها