جراح بینی خوب در تهران

جراح بینی خوب در تهران کیست؟

اغلب افرادی که متقاضی جراحی بینی هستند و در منطقه خاصی زندگی می کنند به عنوان مثال در تهران زندگی می کنند به دنبال انتخاب جراح بینی خوب در تهران هستند که در زمینه جراحی انواع بینی تجربه مفید داشته باشد.

جراحی بینی به منظور بهبود ظاهر بینی در عین حال حفظ عملکرد تنفسی و ایجاد تناسب با دیگر اجزای صورت انجام می شود.

 

جراح بینی خوب در تهران

 

از سوالاتی که در ذهن بیشتر متقاضیان ایجاد می شود این است که

  1. بهترین جراح بینی در تهران کیست ؟
  2. بهترین جراح بینی در تهران چه خصوصیاتی دارد ؟
  3. بهترین جراح بینی گوشتی در تهران را چگونه می شود انتخاب نمود؟
  4. جراح بینی خوب در تهران چه کسی است ؟

عمل بینی یک عمل اورژانسی و فوری نمی باشد و فرد زمان کافی را برای تحقیق و بررسی و انتخاب بهترین جراح بینی را دارد.

نحوه انتخاب جراح بینی خوب

  • به طور خلاصه مشاوره ، معاینه و مصاحبه با جراح بینی از مهمترین گام های نخست برای یافتن یک جراح بینی خوب و با تجربه می باشد.
  • از ابتدایی ترین و اساسی ترین مراحل قبل از جراحی بینی انتخاب جراح بینی است و تاثیر بسزایی در نتیجه عمل بینی دارد.
  • نمونه کارهای جراح بینی را مشاهده کند و نتیجه جراحی بینی بیماران قبلی که در فواصل زمانی مختلف مراجعه می کنند را مورد بررسی قرار دهید و از رضایت مندی فرد نسبت به عمل جراحی بینی جویا شود.

 

 

خصوصیات بهترین جراح بینی

  • سلامتی فرد را با حفظ عملکرد تنفسی بینی اولویت کار خود قرار دهد.
  • بهترین جراح بینی با توجه به اجزای صورت و تناسب آن ها باهم ، مدل بینی که بیشتر به صورت شما می آید را انتخاب می کند.
  • با صبر و حوصله به خواسته فرد توجه نماید و بهترین گزینه ها را با توجه به انتظار فرد درباره مدل بینی اش به او معرفی کرده و شخص را در مورد نتیجه عمل بینی توجیه می کند.
  • توانایی جراحی بینی روی انواع بینی با مشکلات مختلف را داشته باشد.
  • بهترین جراح بینی با اصول زیبایی شناسی آشنا باشد و با توجه به ساختار بینی و اجزای صورت فرد نتیجه مطلوب و رضایت بخشی را در بینی فرد ایجاد نماید.
  • درباره نتیجه جراحی بینی با جراح بینی مشورت نماید و جراح بینی با توجه به اجزای صورت و ساختار بینی دیدگاه کلی به فرد می دهد.

پرسش و پاسخ جراحی بینی

در ذیل تعدادی از شایع ترین سوالات در رابطه با جراحی بینی را مطرح کرده و به آن ها پاسخ داده ایم.

پرسش: چرا جراحی زیبایی بینی را انتخاب می کنید؟

پاسخ: انگیزه از جراحی بینی در هر فرد متفاوت می باشد. با این کار عزت نفس و اعتماد به نفس خود را در گرفتن عکس افزایش می دهید. اندازه، شکل یا موقعیت بینی خود را تغییر می دهید تا به نمای کلی و نمایه مورد نظر خود برسید. مشکلات تنفسی را که به دلایلی همچون پولیپ یا انحراف ایجاد می شود را اصلاح می نمایید.

پرسش: آیا جراحی زیبایی بینی برای من مناسب است؟

اگر از اندازه ، شکل و موقعیت بینی خود راضی نبوده و از نظر روحی و جسمی در شرایط مساعدی قرار دارید. عمل جراحی تغییر شکل بینی که در اصطلاح از آن تحت عنوان جراحی زیبایی بینی یاد می شود می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

پرسش: روش جراحی زیبایی بینی چه نتیجه ای دارد و چه مدت طول می کشد؟

پاسخ: جزئیات روش جراحی زیبایی بینی دقیقاً بسته به کاری که انجام داده اید متفاوت است. با این حال ، هیچ جای زخمی قابل مشاهده نیست زیرا برش های جراحی در داخل بینی یا در امتداد چین های طبیعی سوراخ بینی ایجاد می شود.

اگر قرار است ساختار استخوان تغییر کند، جراح زیبایی شما کاملاً در داخل بینی عمل می کند بنابراین پوست شما دست نخورده باقی می ماند و بنابراین اجازه می یابد تا به طور طبیعی کوچک شود تا متناسب با اندازه یا شکل جدید باشد. یک عمل جراحی زیبایی بینی به طور معمول تقریباً دو ساعت طول می کشد و تحت بیهوشی عمومی انجام می شود.

 

 

پرسش: آیا می توانم برای درمان مشکلات تنفسی جراحی بینی انجام دهم؟

پاسخ: بسیاری از بیماران با انجام جراحی بینی درصدد رفع آسیب دیدگی بینی، شکل و موقعیت غیرطبیعی بینی که باعث مشکلات تنفسی شده است هستند. جراح بینی را معاینه می کند و بهترین گزینه را ارائه می دهد.

پرسش: آیا دلیلی وجود دارد که من قادر به انجام جراحی زیبایی بینی نباشم؟

پاسخ: اکثر افراد برای انجام عمل زیبایی بینی مناسب هستند. با این حال ، اگر انتظارات غیرواقعی ازنتایج جراحی بینی خود دارید ، جراح زیبایی در باره انتظارات شما از جراحی و سبک زندگی و سابقه پزشکی شما صحبت خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که آیا می توانید جراحی را انجام دهید یا خیر.

پرسش: تفاوت بین جراحی زیبایی بینی “باز” و “بسته” چیست؟

پاسخ: جراحی زیبایی بینی “باز” شامل ایجاد یک برش کوچک در کلوملا ، پایه جداکننده سوراخ های بینی همچنین برش های داخلی می باشد. برش خارجی به جراح اجازه می دهد پوست را بلند کرده و اندازه و شکل غضروف های زیر را تغییر دهد. جراحی بینی ‘بسته’ از طریق برش های کوچک کاملاً در داخل بینی انجام می شود و انجام آن نیازمند مهارت بسیار زیادی است. لازم به ذکر است که دکتر شهریار یحیوی ، جراح بینی تهران ، جراحی زیبایی بینی را با این روش انجام می دهند.

 

 

پرسش: چقدر طول می کشد تا به طور کامل بهبود یابم؟

پاسخ: بهبودی از فردی به فرد دیگر متفاوت است ، اما توصیه می کنیم ده روز مرخصی بگیرید و سه ماه از انجام هر نوع ورزش سنگینی خودداری کنید.

بین هفت تا ده روز بعد از عمل دچار کبودی در اطراف بینی و چشم ها می شوید. پزشک برای کمک به کاهش تورم توصیه های بسیاری به شما می کند که یکی از آن ها فین نکردن به مدت ۲ هفته بعد از این عمل جراحی می باشد. می توانید انتظار داشته باشید که نتایج کامل جراحی تغییر شکل بینی را پس از شش تا ۱۲ ماه مشاهده کنید.

هزینه جراحی زیبایی بینی

هزینه جراحی بینی با توجه به نوع و ایراد بینی دستمزد جراح بینی ، هزینه کلینیک و بیمارستان تعیین می شود که بعد از اولین جلسه معاینه بالینی به فرد اعلام می شود.

نظرات

0 0 رای ها
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها