تزریق چربی در صورت

تزریق چربی در صورت یکی از روندهای جوانسازی پوست صورت و دیگر نواحی بدن است ، امروزه خیلی رایج می باشد و دارای نتایج خوب و مطلوبی بوده است و نتیجه این عملکرد بسته به افراد مختلف متفاوت می باشد. دکتر شهریار یحیوی بهترین دکتر تزریق چربی در تهران با تکیه بر دانش و مهارت های خود این پروسه را با بالاترین کیفیت انجام داده و بهترین نتایج را برای متقاضیان خود به ارمغان می آورند. در ادامه این مقاله سعی داریم در خصوص این پروسه توضیحاتی را ارائه دهیم که به شما عزیزان در زمان تصمیم گیری کمک بسیار زیادی می کند. 

 

تزریق چربی در صورت در تهران - دکتر یحیوی

 

در برخی موارد چربی تزریق شده بعد از مدتی به طور کلی جذب شده است و بعد از تکرار نیز مجددا جذب می شود، این موضوع باعث نگرانی و نا امیدی بیشتر بیماران شده است که چربی تزریق شده بعد از مدتی جذب خواهد شد و تاثیر دراز مدتی ندارد. برای رفع این نگرانی باید گفت که تزریق چربی در صورت که به نحو صحیح و علمی در مناطق صحیح انجام گیرد دارای نتایج مطلوبی حتی در دراز مدتی خواهد بود. در بسیاری از موارد احتیاج به تزریق مجدد یا ترمیم آن نخواهد بود.

کاندیدای تزریق چربی در صورت

به طور کلی در بیشتر آقایون و بانوان به مرور زمان ما پدیده تحلیل چربی در صورت را خواهیم داشت. قابل ذکر است که برخی از افرادی که سن پایینی دارند و مراجعه می نمایند به صورت ژنتیک گونه هایی برجسته ندارند و خیلی بافت زیر جلدی چربی ندارند. در این موارد می توان از تزریق چربی در صورت استفاده نمود که معمولا چربی قابل تزریق از ناحیه شکم یا در افرادی که خیلی لاغر هستند از ناحیه داخلی یا خارجی ران استفاده می شود.

کاربرد انتقال چربی در صورت

  • پیشانی

برخی بیماران با پیشانی مسطح مراجعه می نمایند و دوست دارند که پیشانی حالت تعدد داشته باشد. کاره محافظه کارانه که می توان برای ایجاد یک پیشانی محدب انجام داد انتقال چربی به پیشانی است.

  • ابروها و پلک بالا

بسیاری از خانم ها دارای گودی پشت چشم هستند که نمای خیلی خوبی ندارد و باعث می شود سن بیمار بالاتر از سن تقریبی اش به نظر برسد. در این مورد می توان تزریق چربی در صورت را در ناحیه زیر ابرو و پلک بالا استفاده نماییم که نوعی جوانسازی صورت محسوب خواهد شد.

  • شقیقه ها

شقیقه ها به طور معمول باید پر باشد در برخی افراد که دچار خالی شدن شقیقه ها هستند می توانیم تزریق را انجام دهیم.

  • فرورفتگی های پای چشم و برجسته سازی گونه ها

کاربرد اصلی تزریق چربی در صورت که امروزه کارایی بسیاری دارد در این نواحی است که نتایج بسیار عالی را در پی دارد. امروزه درخواست برای گذاشتن پروتز گونه روز به روز کمتر شده است.

  • زاویه سازی فک

با تقویت زاویه فک انجام می شود. فرورفتگی های دو طرف چانه که در خانم های میانسال به بعد دیده می شود را می توان اصلاح نمود.

  • برجسته سازی لب ها
  • کم رنگ تر و کم عمق تر کردن خطوط خنده
  • برجسته سازی چانه

انیمیشن مراحل تزریق چربی در صورت 

 

 

مزایای تزریق چربی در صورت

تزریق چربی به صورت آثار مثبت زیادی دارد ، که در ادامه آن را ملاحظه می کنید :

  • جوانسازی پوست

برگرداندن حجم از دست رفته صورت با تزریق چربی ، طراوت و شادابی را به پوست شما بازگردانیده و سبب می شود ، دوباره جوان به نظر برسید. علاوه بر بازگرداندن حجم از دست رفته ، از تزریق چربی در صورت ، می توان در ایجاد فرمی زیبا و دلخواه در آن ناحیه استفاده کرد.

  • ریکاوری کوتاه

پس از تزریق چربی ، اندکی تورم و التهاب در پوست ایجاد می شود ، که با گذشت مدت کوتاهی بهبود می یابد. فرایند تزریق و انتقال چربی حداقل میزان تهاجم را دارد و آثار ناشی از آن ، زودتر از چیزی که تصور کنید برطرف می شوند.

  • ماندگاری مناسب

در تزریق چربی در صورت  از چربی های بدن خودتان استفاده می شود. از این رو این چربی ها توسط بدن پس زده نمی شوند و ماندگاری مناسبی دارند. ماندگاری این روش نسبت به روندهای زیبایی دیگر چون تزریق ژل یا بوتاکس ، بیشتر می باشد.

  • ایمن بودن

در تزریق چربی از مواد شیمیایی استفاده نمی شود و هیچ ماده ای از خارج ، وارد بدن شما نمی شود. همین امر سبب می شود که خطر احتمالی بروز واکنش های آلرژیک ، وجود نداشته باشد. بافت های چربی بدنتان به راحتی با دیگر گرافت های چربی بدن ، پیوند خورده و جزئی از آن ها می شوند.

  • تحریک کلاژن سازی

یکی از بهترین تغییراتی که پس از تزریق چربی در صورت یا دیگر نواحی بدن اتفاق می افتد ، تحریک نواحی تزریق و بافت های اطراف آن ، برای افزایش کلاژن سازی می باشد چرا که سلول های چربی تزریقی ، سلول های بنیادی در خود دارند. هر چه میزان تولید کلاژن در پوست بیشتر شود ، باعث می شود پوست خاصیت ارتجاعی خود را حفظ کرده و جوان بماند.

 

فیلم نمونه کار تزریق چربی دکتر یحیوی در تهران

 

 

روند تزریق چربی در صورت در تهران

برای تزریق کردن و انتقال چربی با توجه به دوز چربی تزریقی مورد نیاز ، از روش های بی حسی موضعی و بیهوشی عمومی در بیمار استفاده می شود. در مواردی که ناحیه تزریق کوچک باشد ، معمولا از بی حسی و آرامبخش قبل از تزریق ، برای کاهش درد بیمار استفاده می شود. فرایند تزریق در ۳ مرحله انجام می شود:

  • استخراج چربی

در اولین مرحله تزریق چربی در صورت به کمک دیگر روش ها همچون لیپوماتیک یا لیپوساکشن ، چربی مورد نیاز ، از چربی های انباشته شده و اضافی در نواحی دیگر بدن ، مانند شکم ، باسن یا ران برداشته می شود.

  • پاک سازی و خالص سازی چربی

در این مرحله باید سلول های چربی آسیب دیده ، از سلول های سالم تفکیک و جداسازی شوند. در مرحله بعد از سانتریفیوژ ، برای جداسازی مایع طلایی رنگ از سلول های چربی خالص شده استفاده می شود ، تا برای تزریق آماده شود.

  • تزریق

در نهایت چربی خالص سازی شده به کمک سوزن های نازک ، به نواحی مورد نیاز بدن تزریق می شود. حجم چربی تزریقی و تعداد دفعات مورد نیاز برای تزریق چربی در صورت ، با توجه به ناحیه و حجم چربی از دست رفته در آن ناحیه ، متفاوت می باشد.

نظرات

0 0 رای ها
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها